piątek, 5 grudnia 2014

Co warto kupić?

Przygotowałam dla Was  recenzje oraz informacje co warto dziś kupić w sklepie, a czego nie polecam.
Mam nadzieję, że post Wam pomoże w wyborze :)

Może zacznę od tego co polecam:

1. Puder sypki Vipery ze złotą poświatą. Kolorków jest 6, więc każdy znajdzie coś dla siebie!  

Ja osobiście używam Nr. 11. Puder wspaniale komponuje się z cerą, matuje ja i pozostawia ja na długo bez efektu ,,świecenia się" . Po za tym ma śliczne opakowanie oraz mięciutką i słodką gąbeczkę do aplikacji (choć ja osobiście używam do tego pędzla )
Cena to ok 21,99 zł.




zdjęcia wykorzystano z blogu Kingi Moskal, ambasadorki firmy Vipera.

2. Róż Vipera City Fun. Róż ten ma jedwabistą i delikatną konsystencję. Dzięki zawartości nowoczesnych składników , takich ja kaszmir, minerały czy wysokiej jakości krzemionki, kosmetyk aksamitnie rozprowadza się na skórze, gwarantując wyjątkowo trwały efekt! 

Paleta 10 różnorodnych kolorów daje możliwość wyboru pomiędzy delikatnym, naturalnym makijażem, a wyrafinowanym, intensywniejszym. W zależności tez kto ma jaką karnację.




Powyżej zamieściłam dostępne odcienie różu, ja mam nr 28, z którego bardzo jestem zadowolona,ponieważ jest niezastąpiony przy modelowaniu owalu twarzy ;) 
Cena : 15,50 zł.



Zdecydowanie zawiodłam się na kupnie podkładu Soraya, a dokładnie : Anti - ageing , Make - up sceniczny, 04 - Orzechowy.




Podkład ten ma kryć wszystkie niedoskonałości skóry oraz tuszować zmarszczki, a w rzeczywistości słabo kryje
i wchłania się jak krem :/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz